HaberlerHalk Sağlığı

Dersim Belediyesi’nin “Kısırlaştırma Kampanyası”na Katıldık!

Dersim Belediyesi’nin kısırlaştırma kampanyasına istanbulveterinerhekimleri.com Grubu olarak destek sunduk.

“Komünist Başkan’dan Veteriner Hekimlere Dayanışma Çağrısı” başlıklı 7 Kasım 2019 tarihli yazımızda hem Belediyenin “Basına ve Kamuoyuna” başlıklı 6 Kasım 2019 tarihli “Duyuru”suna yer vermiş hem de “İstanbulveterinerhekimleri.com olarak bu çağrıya destek vereceğimizi belirtiyor, meslektaşlarımızı da bu çağrıyı sahiplenmeye ve duyarlı olmaya davet ediyoruz” demiştik.

Destek sözümüze bağlı kalarak, bir haftalık ön hazırlık çalışmasını takiben 15 Kasım-Cuma Günü akşamı İstanbul’dan yola çıktık ve yaklaşık 13 saatlik yolculuktan sonra Dersime vardık.

17 Kasım ila 21 Kasım tarihleri arasında kısırlaştırma faaliyeti yürüttük.

Bu süre zarfında 22’si dişi köpek olmak üzere 30 köpek kısırlaştırdık.

Kısırlaştırma faaliyeti için gerekli olan bütün malzemeler de Sitemiz Grubu tarafından temin edilmiştir.

Bakımevi Tesisi Düzenlemesi ve Yönetimi vs. konulardaki tecrübelerimizi de Belediye Yönetimi, meslektaşlarımız ve çalışanlar ile paylaşma fırsatı bulduk.

18 Kasım 2019 Pazartesi Günü Komünist Başkan Fatih Mehmet MAÇOĞLU, Belediye Başkan Yardımcısı Canan AY DOĞAN ve beraberindeki heyet, çalışma grubumuzu ziyaret etmişlerdir. Sn. MAÇOĞLU kendisi ve Dersim halkı adına Sitemize ve Çalışma Ekibimize teşekkürlerini sunmuştur. Veteriner Hekim camiasına da selam ve sevgilerini iletmiştir.

Dayanışma çalışmamıza bizzat katılarak destek sunan Veteriner Hekimler: Süleyman ERÇİN, Ali İhsan METE, Cem Bıran KEŞT ve Erdoğan BER’e özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederiz.

Baştan sona bize eşlik eden, büyük bir fedakarlıkla bizleri her gün yeniden çalışmaya hazırlayan Zeliha TAŞ ERÇİN’e;  evini ve yüreğini bizlere açarak Dayanışmamıza katkı sunan Veteriner Hekim Ali Ekber ÖZ’e de teşekkür ederiz.

Bir an olsun bizleri yalnız bırakmayan Belediye Veteriner İşleri Müdürü Veteriner Hekim Garip ÇILGIN’a da ayrıca teşekkür ederiz.

Barınak Veteriner Hekimi meslektaşımız Semra’ya; Ezgi, Cengiz ve burada ismine yer veremediğimiz diğer çalışkan ve güler yüzlü Belediye-Barınak Çalışanlarına katkılarından dolayı teşekkür ederiz.